Home » D:News » Descopera Acum: Un laureat al Premiului Nobel şi-a retras lucrarea ştiinţifică ”stânjenitoare”. ”Cutremurele” din cer, fenomenul care îi sperie pe localnici şi bulversează pe cercetători

Publicat: 16.12.2017
Un laureat al Premiului Nobel şi-a retras recent lucrarea ştiinţifică pe care o consideră ''stânjenitoare''.
În întreaga lume, se întâmplă ca cerul să se cutremure, lăsându-i pe localnici speriaţi şi pe cercetători contrariaţi de acest fenomen aparent inexplicabil.

Aceasta poate fi descoperirea anului în Egipt: mumii şi comori în stare aproape perfectă de conservare găsite în morminte vechi de 3.500 de ani.

Un obiect în formă de ţigară despre care se presupune că este un asteroid interstelar poate fi de fapt o navă spaţială a unei civilizaţii extraterestre.

O mică insulă vulcanică din Pacific care trebuia să dispară i-a fascinat pe cercetători şi poate rescrie modul în care înţelegem formarea acestor insule.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii pe care le puteţi urmări în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele integrale: