Testamentul lui Abraham”, de Igor Bergler – mai întâi în toată ţara, abia apoi la Timişoara
„Tocmai m-am întors cu bateriile încărcate de la Târgul de carte de la Frankfurt, cel mai mare din lume. Au fost întâlniri foarte reuşite cu editori şi agenţi din întreaga lume. Dar înainte de a ieşi cu cartea în lume, trebuie să satisfacem publicul românesc, care începe să devină covârşitor de numeros.” – Igor Bergler
Romanul „Testamentul lui Abraham” (Editura Litera, 2017) a izbutit performanţa de a genera o schimbare de paradigmă pe piaţa românească de carte. După ce „Biblia pierdută”, primul roman al autorului, lansat în 2015, a fost vândut până în prezent în peste 100.000 de exemplare (din care puţin peste 10.000 de exemplare precomandate), „Testamentul lui Abraham” a contabilizat peste 13.000 de exemplare precomandate şi a fost vândut deja, de la lansare, în 25.000 de exemplare, relatează Mediafax.
Pentru piaţa românească de carte, practica precomenzii este una nouă – ea presupune şi o susţinută şi coerentă campanie de marketing şi oferă şi o seamă de avantaje cititorilor. De pildă, toate exemplarele cumpărate prin precomandă sunt semnate de autor.
În ceea ce priveşte campania de marketing care a precedat şi susţinut lansarea romanului „Testamentul lui Abraham”, aceasta este una inteligentă, inovativă şi integrată şi este declinată pe cele mai vizibile medii.
Detalii despre carte, promoţii speciale, recenzii, interviuri cu autorul, programul turneului naţional de lansare sunt disponibile la adresa:
Cu ani în urmă, au apărut publicaţii periodice, posturi de radio şi TV, care au dus, fiecare, „domeniile lor de activitate” la un alt nivel, superior. Este posibil ca „Testamentul lui Abraham” să facă parte din aceeaşi familie de „produse”: adică să fie nu doar un nou roman (bun) ci cartea care să ducă domeniul editorial la nivelul următor. Un fenomen care merită urmărit.