„Fiecare monopost este echipat cu câte un motor electric de 240 de volţi, care este alimentat de două baterii pe plumb de 12 V. Acest motor generează un cal putere, iar autonomia este de aproximativ o oră şi jumătate”, a explicat Andrei Dumitru din partea companiei Siemens Industry Software, care a fost parteneră în proiectul derulat de elevi şi finanţat prin Fondul Ştiinţescu.
Elevii au lucrat în echipă şi fiecare a venit cu câte o inovaţie pentru a îmbunătăţi performanţele maşinilor de curse.
Totodată, fiecare dintre cele trei echipe a fost coordonată de profesori din cadrul liceului, respectiv de Manuela Şerban, Laura Niţulescu, Titu Mastan şi de Monica Schiller şi a fost îndrumată tehnic de specialişti din cadrul companiei Siemens Industry Software şi de studenţi ai echipei BlueStreamline din cadrul Universităţii Transilvania, prima din România care a proiectat şi construit un monopost pentru competiţia Formula Student.
Pentru continuarea articolului şi galerie foto accesaţi Mediafax.