Să-ţi cauţi un nou loc de muncă poate fi un proces extrem de greu, mai ales atunci când concurenţa e mare şi tot ce-ţi doreşti este să te faci remarcat din marea de candidaţi care aplică pentru acelaşi post.
CV-ul tău este uşor de citit, fără greşeli şi relevă o experienţă variată, dar uneori e nevoie de mai mult de atât. Încearcă să adaugi la final câteva abilităţi speciale, care te pot propulsa drept un candidat de top, greu de surclasat, scrie
Gândul.
Experţii în HR au făcut pentru Business Insider o selecţie a celor mai relevante 9 programe pe care trebuie să le stăpâneşti şi competenţe pe care e nevoie să le ai, necesare în cariere variate, pe care ai putea să le vrei incluse în CV.
1. Adobe Photoshop: necesar pentru cei care vor să-şi construiască o carieră într-un domeniu ceva mai creativ, precum graphic design sau editare foto.
2. Microsoft Excel: un program care se situează cumva la extremă şi care este indispensabil în domeniul financiar, acolo unde toate datele sunt permanent sistematizate în tabele.
3. Limba spaniolă (sau o limbă străină în plus faţă de cele mai cunoscute două de circulaţie internaţională): chiar dacă nu e neapărat o misiune uşoară pentru toată lumea, învăţarea unei noi limbi străine este bună atât pentru CV-ul tău, cât şi pentru creier. Studiile au demonstrat că persoanele poliglote tind să aibă amintiri mai clare şi sunt multitasking.
Citeşte continuarea în Gândul.