Samsung intră pe piaţa medicamentelor. ”Elixirul” minune pe care compania vrea să îl vândă pentru 760 de dolari flaconul

31 07. 2017, 15:00
Compania sud-coreeană Samsung, cunoscută pentru succesul de pe piaţa smartphone-urilor şi a televizoarelor, plănuieşte să lanseze, pe piaţa din Statele Unite, un medicament care va fi varianta ieftină a cunoscutului medicament Remicade.
 
Produsul va fi vândut prin furnizorii de servicii şi produse medicale, Merck & Co, şi va fi listat cu un preţ cu 35% mai redus decât Remicade.
 
Medicamentul a primit aprobarea FDA în luna aprilie. Este produsul de debut al gigantului Samsung pe cea mai mare piaţă de soluţii medicale şi exprimă dorinţa companiei de a se afirma dincolo de segmentul electronicelor.
 
Samsung Bioepis Co, noul segment de biotehnologie al companiei, încearcă să creeze variante mai ieftine pentru brandurile cu notorietate precum Remicade.
 
Piaţa medicamentelor a înregistrat produse vândute anul trecut în valoare de 202 miliarde de dolari, la nivel global, iar estimările făcute de EvaluatePharma anunţă încasări de 214 miliarde pentru anul acesta.
 
Citeşte mai multe pe ZF.