Există câteva lucruri pe care personalul care lucrează în aeroporturi nu le pot spune călătorilor, fie din motive de securitate, fie pentru a nu-i deranja. Dar asta nu înseamnă, însă, că n-ar avea destul de multe replici pe care le-ar putea da sau detalii pe care să le dezvăluie.
Jurnaliştii de la Business Insider i-au întrebat pe câţiva dintre cei care se ocupă cu publicul în aeroporturi să se gândească la un lucru pe care ar vrea să li-l spună pasagerilor, dar pe care trebuie să-l păstreze pentru ei. 17 dintre ele sunt redate mai jos.
„Fii sincer”: Am auzit scuza asta de o mie de ori
„Nu, nu putem să vă oferim un upgrade gratuit”: Diferitele companii aeriene au reguli distincte, iar o schimbare sau un upgrade îţi poate aduce concedierea în zilele noastre, aşa că nu merită să ne riscăm job-urile. Sistemul companiei înregistrează totul, aşa că „big brother” e cu ochii pe noi.
„Această slujbă este mult mai stresantă decât credeţi”: Am fost agresat de două ori pe perioada zecilor de ani de când lucrez în companiile aeriene. Stresul acestui loc de muncă poate fi comparat cu lucrul la secţia Urgenţe.
„Fii mai respectuos cu ceilalţi călători”: Să-ţi tai unghiile, să foloseşti aţa dentară, să îţi dai cu lac de unii sau să vorbeşti tare la telefonul mobil sunt lucruri pe care nu ar trebui să le faci în public, la poartă, acolo unde aştepţi îmbarcarea.
Citeşte continuarea în Gândul.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole: