Lanţul de restaurante testează această idee în 328 de restaurante din Texas, Statele Unite, după ce clienţii din Oklahoma au reacţionat pozitiv la noile produse, notează Business Magazin.
Principalul rival al McDonald’s din Statele Unite, lanţul Wendy’s, se foloseşte de mult timp de ideea produselor proaspete pentru a se distanţa de ideea de fast-food.
McDonald’s s-a bazat ani de-a rândul pe un lanţ de furnizori care produc, îngheaţă şi apoi distribuie bucăţile de carne folosite în peste 14.000 de restaurante.
„Sunt îngrijorat cu privire la siguranţa alimentelor şi la eforturile necesare pentru a servi un număr mare de clienţi foarte repede”, şi-a exprimat părerea unul dintre francizaţi, în vreme ce un altul a trimis următorul mesaj: „Mulţi clienţi percep alimentele îngheţate ca fiind mai sigure. Percepţia este totul”.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole: