Daphne Kasriel-Alexander pentru Euromonitor International a realizat Top 10 Global ConsumerTrends for 2017. Acest raport surprinde un consumator cu mult mai dependent de branduri şi de modalităţi de comunicare şi informare rapidă.
Top 10 trenduri în consumul lui 2017.
1. “Midorexia” – tendinţa de a arăta mai tânăr decât eşti dezvoltă şi va dezvolta o întreagă industrie: Home, beauty, dating, fitness, food, health, life, money, startup şi călătorii. Toate celebrează schimbarea raportului individului cu propria vârstă, notează
Mediafax.
2. Shopping-ul ca modalitate de joacă pentru copii pregătind şi făcând efectiv accesul nelimitat şi direct al copiilor la shopping.
3. Extraordinarul în toate. De la modă şi design la locuri mai mari în avioane dedicate celor obezi.
4. Shopping tot mai rapid. Consumatorul nu are răbdare. Este impulsiv şi vrea să fie recompensat imediat.
5. Alura de autenticitate atrage şi vinde. De la mâncare la tradiţii.
6. Identitatea este în Top. De la identitatea personală la cea de grup şi de comunitate. Se caută identitatea într-o lume globalizată.
7. Personalizare. Chiar dacă producţia este industrială, consumatorul preferă personalizarea obiectului/serviciului prestat.
8. Comportamentul post-cumpărare, momentul în care consumatorul îşi exprimă aprecierea sau insatisfacţia pentru produsele achiziţionate. Consumatorul poate face ”reclamă” negativă şi acest lucru poate dăuna pe termen lung produsului.
9. Caracter privat şi sigur. Mai ales în contextul migraţiilor şi al populismului politic.
10. Starea de echilibru între minte şi corp-status individual. Grija pentru propriul corp-industrie şi pentru spirit, acceptarea mentoratului.
Sursa acestui studiu,
Euromonitor International, este o campanie de cercetare a pieţei globale.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole: