Generaţia Z include tinerii care abia intră pe piaţa muncii, iar din generaţia Millennials fac parte cei cu vârste de până în 29 de ani.
„Cei din generaţia X (cei care au vârste cuprinse între 35 şi aproape 50 de ani – n. red.) au în spate două generaţii complet diferite. Generaţiile Z şi Y sunt singurele generaţii din istoria lumii care, deşi sunt mai tinere, au oportunitatea, dar şi obligaţia să-i înveţe pe cei mai vârstnici. În toate companiile trebuie să existe aceşti tineri, ei pot crea un business şi o perspectivă care este mult mai adaptată la prezent“, a declarat Mihaela Perianu, managing partner în cadrul firmei cu activităţi în domeniul resurselor umane AIMS România..
În acest moment, cele două generaţii sunt cele mai conectate la noile tehnologii, dar au şi o deschidere mai mare faţă de noile instrumente prin care pot fi asamblate afacerile. „Generaţiile următoare nu au această capacitate de adaptare la nou, credem că aşa cum am construit noi lumea este bine. Noi pregătim generaţiile de tineri pentru nişte meserii despre care nu ştim nimic, nu ştim ce meserii vor fi în viitor“, a mai spus Mihaela Perianu
Din acest motiv, specialiştii în HR consideră că orice companie din România trebuie să aibă în structurile sale angajaţi din generaţia Z, tinerii care abia intră pe piaţa muncii, dar şi din generaţia Millennials (cei cu vârste de până în 29 de ani) pentru că aduc o perspectivă mult mai apropiată de realitate datorită conexiunii pe care o au cu noile tehnologii.
Sursa: Mediafax