O femeie inginer din România i-a spus lui Elon Musk ce probleme sunt la maşinile electrice. A fost concediată imediat de la Tesla
Ea a dezvăluit faptul că problemele legate de calitate au crescut pe măsură ce producţia Tesla Model S a urcat. La începutul anului 2014 ea a văzut aliniate maşinile cu probleme la nivelul plafonului interior, unde au apărut rosturi tot mai mari, pe măsură ce producţia creştea.
După ce Cristina Bălan a ridicat problema, a fost forţată să demisioneze, potrivit declaraţiilor sale consemnate de Wall Street Journal. După ce a părăsit Tesla i-a spus lui Elon Musk faptul că inginerii pun componente defecte în maşină, cu toate că ştiu despre probleme. Compania a refuzat orice comentariu pe această temă.
Articolul din WSJ aduce în discuţie faptul că Elon Musk, copilul-minune al industriei auto, anunţa de-a lungul anilor cifre spectaculoase pentru Tesla, dar când veneau rezultatele, acestea mereu ratau proiecţiile. WSJ aminteşte că dacă anunţi anumite ţinte pe care ştii nu le poţi îndeplini eşti pasibil de pedeapsă, potrivit legilor din SUA.
În ultimii cinci ani, Tesla nu a reuşit să îşi atingă mai mult de 20 dintre proiecţiile pe care le-a făcut şi a ratat toate cele 10 ţinte propuse cu diferenţe de aproape un an, potrivit Wall Street Journal.