Motivul pentru care şeful Twitter nu a blocat niciodată pe nimeni pe reţelele de socializare

24 03. 2016, 11:00

Dimpotrivă, acesta crede că online-ul este un mijloc care face mult mai uşor dialogul chiar şi pe marginea unor probleme foarte serioase, aşa că preferă să citească ce postează oamenii şi să păstreze un contact permanent cu ei, potrivit Gândul.

„Situaţia este dezamăgitoare, dar, din păcate, reflectă foarte fidel lumea în care trăim. Vedem în jurul nostru la fel de mult optimism, pe cât vedem pesimism”, a spus Dorsey.

CEO-ul Twitter a explicat modul în care percepe el platforma de socializare, arătând că Twitter-ul este extrem de util pentru construirea unui dialog puternic în ceea ce priveşte problemele sociale.

Întrebat de moderator dacă s-a simţit vreodată sabotat sau agresat online, Dorsey a spus că, într-adevăr, i se întâmplă să primească personal plângeri şi reclamaţii din partea utilizatorilor.

Citeşte continuarea în Gândul!