Şapte lucruri mai puţin ştiute despre folia cu bule
Folia cu bule, vândută drept tapet
În 1957, inginerul Alfred W. Fielding şi inventatorul elveţian Marc Chavannes au încercat să fabrice un tapet texturat, din două straturi cu bule de aer la mijloc. Clienţii nu au fost încântaţi de un asemenea produs şi inventatorii au schimbat macazul, dorind să comercializeze folia drept izolaţie pentru case. Au înregistrat însă un nou eşec.
Un membru din echipa de marketing a schimbat totul
Frederick W. Bowers, membru al echipei de marketing a celor doi inventatori, a realizat că folia cu bule poate fi folosită ca ambalaj. Ideea a fost pusă în aplicare în cazul computerului IBM 1401, care necesita un ambalaj foarte bun, din cauza pieselor sensibile. În 1960, Fielding şi Chavannes au înfiinţat compania Sealed Air Corporation, produsul său emblematic fiind Bubble Wrap.
Produsul a fost sustenabil înainte ca „sustenabil” să devină un termen utilizat la scară largă
Potrivit site-ului Sealed Air Corporation, „încă de la început, Bubble Wrap a fost revoluţionar, atât ca produs, cât şi ca valoare oferită. A reuşit să reducă costurile de ambalare deoarece se folosea mai puţin material, se reduceau dimensiunea şi greutatea pachetului şi sumele pierdute de pe urma deteriorării produselor.