Home » D:News » (P) #PepsiChallenge filmează România din spaţiu, pentru un scurt-metraj epic

(P) #PepsiChallenge filmează România din spaţiu, pentru un scurt-metraj epic

Publicat: 24.06.2015
Pepsi invită românii la Electric Castle, pe 27 iunie, pentru a participa la filmarea Ultra HD din satelit.

Bucureşti, 24 iunie 2015. Într-o iniţiativă fără precedent, Pepsi® România invită românii să ia parte la proiectul global de scurt-metraj #PepsiChallenge, un film epic, care va include imagini filmate cu sistemul Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Staţiei Spaţiale Internaţionale – având mii de consumatori din toată lumea în distribuţie. Cu premiera în această toamnă, scurt-metrajul interstelar va îmbina imagini spectaculoase, muzică, tehnologie şi poveste, fiind filmat în locuri şi din perspective diferite, atât pe Pământ cât şi în spaţiu.

Sâmbătă, 27 iunie, festivalul Electric Castle, desfăşurat la Castelul Banffy din Bonţida, judeţul Cluj, devine scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spaţiu, realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni şi 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale. Toţi cei aflaţi la Electric Castle sunt invitaţi să urmărească şi să se alăture proiectului #PepsiChallenge, participând la filmarea LIVE de pe 27 iunie, ora 13.20, când satelitul echipat cu sistemul Urthecast va trece deasupra României.

#Ia şi Pălăria – costumele tradiţionale româneşti vor fi vizibile din spaţiu 

Mesajul României filmat din spaţiu, ce va fi parte integrantă din povestea filmului, va avea în prim plan două personaje reproduse la scară uriaşă, îmbrăcate în costume tradiţionale româneşti şi conectate prin simbolul internaţional al păcii.

Pentru a marca Ziua Universală a iei, pe 24 iunie, Pepsi invită românii din toată ţara să se fotografieze purtând haine tradiţionale româneşti, respectiv o ie sau o pălărie, şi să posteze fotografiile pe Facebook sau Instagram cu hashtag-urile #iasipalaria şi #pepsichallenge. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România.

„Suntem foarte mândri că România participă în acest proiect global, de o anvergură fără precedent. Este un proiect care sfidează convenţiile şi inovează pe toate planurile, inclusiv tehnologie, cinematografie şi marketing. A fost o provocare să găsim cea mai ingenioasă soluţie pentru a crea un mesaj vizibil din spaţiu şi suntem nerăbdători să vedem rezultatul final. Invităm toţi românii să fie cu ochii pe Electric Castle, iar cei care participă la festival să vină accesorizaţi cu ii şi pălării, pe 27 iunie, pentru a susţine  povestea acestui proiect unic”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices România.

Proiectul face parte din campania globală Pepsi Challenge, desfăşurată alături de vedete internaţionale şi parteneri prestigioşi, cu provocări globale şi locale prin care fanii Pepsi din întreaga lume sunt încurajaţi să sfideze convenţiile, să trăiască intens şi să transforme fiecare moment – mic sau mare – într-unul epic.
Pe parcursul celor patru zile ale festivalului Electric Castle, fanii Pepsi vor fi surprinşi cu multe alte activităţi distractive, care se vor desfăşura atât pe timpul zilei, cât şi noaptea.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2014, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi ce se completeză reciproc şi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker şi Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare şi băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanţa cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanţe financiare la cel mai înalt nivel, creând în acelaşi timp o creştere durabilă a valorii acţiunilor. În practică, Performanţă cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalităţi inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului şi de a reduce costurile operaţionale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajaţii noştri la nivel global; şi respectarea, sprijinirea şi realizarea de investiţii în comunităţile locale în care ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.

Mihaela STOICA
Mihaela STOICA
Mihaela Stoica a fost redactor-șef Descopera.ro între februarie 2015 - decembrie 2021, iar în prezent este colaborator al site-ului. Absolventă de Istorie, a fost mai întâi profesor. A intrat în presa online în 2006, la agenţia NewsIn. A lucrat apoi în redacţiile Adevărul şi Gândul, ... citește mai mult
Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Rod Stewart a împlinit 80 de ani: „Îmi place ceea ce fac și fac ceea ce îmi place”
Rod Stewart a împlinit 80 de ani: „Îmi place ceea ce fac și fac ceea ce îmi place”
A fost dezvăluit robotul umanoid care încape într-o valiză
A fost dezvăluit robotul umanoid care încape într-o valiză
Adam Sandler, al 10-lea cel mai bogat actor din 2024. „Numele meu este Adam Sandler. Nu sunt deosebit de talentat. Nu arăt prea bine. Și totuși sunt multi-milionar”
Adam Sandler, al 10-lea cel mai bogat actor din 2024. „Numele meu este Adam Sandler. Nu sunt deosebit de talentat. Nu arăt ...
Un sit arheologic din Iordania, vechi de 2.700 de ani, ar putea fi un loc biblic vizitat de regele David
Un sit arheologic din Iordania, vechi de 2.700 de ani, ar putea fi un loc biblic vizitat de regele David
Tyler Perry, cel mai bogat actor din 2024. Un milliard de dolari
Tyler Perry, cel mai bogat actor din 2024. Un milliard de dolari
Judith Barsi, micuța vedetă ucisă de propriul tată
Judith Barsi, micuța vedetă ucisă de propriul tată
Paradoxul încrederii: a beneficia de pe urma unei trădări nu erodează întotdeauna încrederea
Paradoxul încrederii: a beneficia de pe urma unei trădări nu erodează întotdeauna încrederea
Un studiu dezvăluie de ce somniferele nu oferă un somn de calitate
Un studiu dezvăluie de ce somniferele nu oferă un somn de calitate
De ce avem unghii la picioare?
De ce avem unghii la picioare?
Noi imagini extraordinare cu suprafața planetei Mercur, surprinse de sonda BepiColombo
Noi imagini extraordinare cu suprafața planetei Mercur, surprinse de sonda BepiColombo
O femeie a făcut insolație și a ajuns la spital după 45 de minute într-o saună
O femeie a făcut insolație și a ajuns la spital după 45 de minute într-o saună
Cât va plăti un pasager care a zburat cu Ryanair pentru comportamentul violent de la bord?
Cât va plăti un pasager care a zburat cu Ryanair pentru comportamentul violent de la bord?
Tot mai mulți dintre tinerii din Occident încep să renunțe la alcool
Tot mai mulți dintre tinerii din Occident încep să renunțe la alcool
Ascensiunea fulminantă în viaţa politică românească a lui Ionel Brătianu. Cum a ajuns acesta lider al PNL
Ascensiunea fulminantă în viaţa politică românească a lui Ionel Brătianu. Cum a ajuns acesta lider al PNL
Grupurile de pe WhatsApp au ajuns o sursă de stres pentru utilizatori
Grupurile de pe WhatsApp au ajuns o sursă de stres pentru utilizatori
1 din 4 tineri români care caută un loc de muncă nu reușește să se angajeze
1 din 4 tineri români care caută un loc de muncă nu reușește să se angajeze
Mâncarea copioasă de sărbători nu este atât de periculoasă pe cât am crede
Mâncarea copioasă de sărbători nu este atât de periculoasă pe cât am crede
Frigiderul care face de mâncare și primul laptop cu ecran care se extinde, prezentate la CES 2025
Frigiderul care face de mâncare și primul laptop cu ecran care se extinde, prezentate la CES 2025