Kayla avea un blog despre fitness şi folosea Instagram ca să publice fotografii ale ei şi ale clientelor, înainte şi după orele de antrenament.
Ea credea însă că Instagram este o aplicaţie prin care poate păstra fotografiile private, fără ca ele să poată fi văzute de alţii.
Astfel, fără să ştie, tânăra a deventi în scurt timp o vedetă cu fani în întreaga lume.
Abia după ce oamenii au început să comenteze şi să aprecieze pozele ei Kayla a înţeles că avea mulţi admiratori şi că Instagram este tot o reţea socială.
Curând antrenoare a scos un e-book, care s-a bucurat de mare succes, iar acum are o afacere prosperă datorită seriozităţii cu care priveşte cariera ei de antrenoare de fitness.
Programele de antrenament sunt folosite atât de femei cât şi bărbaţi de vârste diferite, de la 20 până la 50 de ani.
O şedinţă propusă de Kayla durează doar 28 de minute, dar exerciţiile sunt foarte intense şi rezultatele sunt evidente.
Sursa: Business Insider