În cadrul studiului, reprezentanţii companiei au observat că femeile care cu compărat de la ei sutiene cu cupa B sau mai mare au cheltuit în total mai mulţi bani pentru cumpărături.
Astfel, compania a împărţit sumele cheltuite în 5 categorii diferite: mici, destul de mici, medii, destul de mari şi mari.
Folosind informaţiile furnizate de Big Date, companiile mari de comerţ online, cum este Alibaba, pot afla ce trebuie să facă pentru a câştiga mai mulţi bani.
În cazul cheltuielilor mari, acestea apar în procent de 7% la femeile care au cupa B la sutien, crescând treptat. Femeile care poartă cupa C cheltuie mult în procent de 17%, cele care au cupa D în proporţie de 24%, iar femeile care au cupa E ajung chiar şi la 33%.
Deşi studiul a arătat această legătură între sumele cheltuite şi dimensiunea sânilor, nu poate fi stabilit un raport cauză-efect.
Este posibil ca femeile mai tinere să aibă un venit mai modest şi de aceea să cheltuiască mai puţin, ele având totodată şi sâni mai mici.
De asemenea, este posibil ca hainele pentru femeile cu sânii mari să fie mai scumpe decât cele pentru femeile cu sâni mici. O altă explicaţie vizează femeile bogate, care şi-au pus implanturi mamare şi care cumpără multe produse.
Un alt studiu, realizat în anul 2011 de cercetătorii de la Universitatea din Chicago, a arătat că femeile cu sâni mai mari aveau 10 puncte în plus la testul IQ comparativ cu femeile cu sâni mici.
Sursa: Medical Daily