Compania Apple vrea să reglementeze acest nou sistem şi deja a respins unele aplicaţii care recomandau pentru cumpărare alte aplicaţii, într-o manieră similară App Store.
Decizia este o lovitură dură pentru industria aplicaţiilor, care nu se vor mai putea extinde aşa de uşor ca până acum, scrie TechCrunch.
Mai mulţi dezvoltatori de aplicaţii au fost deja informaţi de echipa Apple Review că produsele lor nu au fost acceptate în App Store şi motivul pentru care au fost respinse.
De asemenea, vor fi penalizaţi dezvoltatorii care prezintă opinii care par să vină din partea utilizatorilor unei aplicaţii, dar care sunt de fapt postări plătite sau comandate.
Dezvoltatorii se tem că această decizie va afecta multe jocuri, printre care şi Candy Crush.
Jocul, care a fost lansat în anul 2012 şi care a fost descărcat până acum de peste 500 de milioane de ori, este gratuit, dar utilizatorii trebuie să plătească pentru vieţi suplimentare sau pentru diferite aplicaţii.
De asemenea, ei sunt încurajaţi să vizioneze clipuri care prezintă alte aplicaţii, pentru a primi în schimb credite pentru joc.
Sursa: Daily Mail