Skybox a proiectat sateliţi care surprind imagini detaliate, pe care le transmit ulterior clienţilor.
Skybox oferă imagini cu detaliu mai mic de un metru, cât şi clipuri video realizate direct din spaţiu de reţeaua sa de sateliţi. Skybox poate direcţiona sateliţii asupra unor puncte anume pentru a produce date despre cum se schimbă în timp. Printre aplicaţiile pe care compania le dezvăluie pe site se numără monitorizarea culturilor agricole, pentru a identifica infestarea cu dăunători, informarea companiilor de asigurări prin monitorizarea capitalului, informarea comercianţilor de mărfuri cu actualizări în timp real despre cantităţile de petrol stocate şi urmărirea navelor şi a activităţii containerelor în porturi, pentru a analiza lanţurile de aprovizionare.
„Sateliţii Skybox vor ajuta la menţinerea acurateţii Google Maps, prin imagini actualizate. În timp, sperăm ca echipa şi tehnologia Skybox să poată îmbunătăţi accesul la internet şi trimiterea de ajutor în caz de dezastre – domenii de interes pentru Google de mult timp”, a notat Google.
Compania caută constant achiziţii care să-i asigure intarea pe noi pieţe şi să consolideze serviciile tradiţionale ale Google, inclusiv hărţi şi căutarea online.
De asemenea, Google încearcă să găsească noi modalităţi de a oferi servicii online utilizatorilor, prin proiectul Loon, care ar trebui să ofere conectivitate la internet în regiuni izolate.
În aprilie, Google a anunţat preluarea Titan Aerospace, producător de drone de mare altitudine, care funcţionează cu energie solară şi pot furniza servicii de date.
Surse: Mediafax, Skybox, The Atlantic