În urmă cu un an, Facebook a vrut să lanseze un nou design, care presupunea poze mult mai mari. Trebuia să arate aşa.
Însă doar unii utilizatori au avut parte de această variantă.
Acum, Facebook a schimbat News Feed-ul pentru toţi utilizatorii, iar noua variantă arată destul de ciudat, ca şi când ar fi de fapt un design mai vechi.
Denis Curtis, un cunoscut blogger, a spus că motivul pentru care Facebook a decis această schimbare este că pozele mari erau foarte apreciate de utilizatori, care nu mai erau atenţi la reclame.
În replică, Julie Zhuo, designerul de produs al Facebook, spune că nu aceasta este motivul lansării unei noi variante de News Feed.
Ea declară că mulţi utilizatori au calculatoare foarte vechi, cu monitoare de slabă calitate, mici, iar pozele mari nu arată bine pe aceste ecrane. În schimb, noul design introdus acum se potriveşte perfect, spune Zhuo.
Astfel, reţeau de socializare a decis că mulţumirea acestor numeroşi utilizatori, care nu au calculatoare performante, este mai importantă decât lansarea unui design de ultimă oră, care probabil le-ar fi adus mai mulţi bani prin publicitate, adaugă Zhuo.
Sursa: Business Insider