Bucuresti, 10 martie 2014: Site-ul
Koyos.ro anunta in premiera in Romania lansarea serviciului sau
Inlocuire La Minut.
Siteul de e-commerce
Koyos.ro lanseaza serviciul de Inlocuire La Minut, disponibil pentru prima data in Romania. Acest serviciu oferit exclusiv de catre
Koyos.ro se adreseaza persoanelor fizice care doresc inlaturarea eventualelor batai de cap viitoare la achizitionarea unui produs. Pentru a beneficia de acest serviciu, un client va putea cumpara de acum inainte un produs disponibil pe Koyos.ro cu optiunea Inlocuire La Minut, platind pentru aceasta achizitie o taxa suplimentara, proportionala cu valoarea produsului.
Mecanismul serviciului Inlocuire La Minut este menit sa simplifice returnarea produsului, in cazul in care acesta se strica in perioada de garantie. Cumparatorul ce detine Inlocuirea La Minut pentru produsul respectiv se va prezenta personal cu acesta la unul dintre punctele de livrare
Koyos.ro. Produsul va fi supus unei inspectii sumare, pentru a se vedea daca prezinta piese lipsa sau vreo modificare a formei, survenite in urma folosirii improprii. Apoi va fi inlocuit pe loc, fara a se asteapta decizia service-ului, astfel incat optiunea Inlocuire La Minut poate acoperi riscuri in exploatare care de fapt nu sunt acoperite de garantia normala oferita de producator. Inlocuirea se va face cu un produs identic nou-nout, care nu a mai fost reparat, iar daca produsul identic nu se afla pe stoc, caz putin probabil daca se anunta printr-un email, cumparatorul are de ales intre un produs echivalent sau un voucher in valoarea produsului achizitionat initial.
Este important de retinut ca intregul proces de schimbare a produsului nu afecteaza in vreun fel perioada de garantie. Magazinul
Koyos.ro ofera pentru produsul nou garantia completa, indiferent de momentul din perioada de garantie in care a fost adus produsul stricat.
„Ne-am grabit sa putem oferi acest serviciu pentru ca si noi suntem, la randul nostru, clienti si suntem constienti de disconfortul pe care il incearca cineva care constata ca produsul pe care l-a achizitionat nu functioneaza corespunzator. Stim ca numai gandul ca trebuie sa il duci la service, unde rezolutia poate sa nu fie pe placul tau si gandul la asteptarea de cateva saptamani pana sa iti capeti bunul inapoi poate sa iti strice ziua. Serviciul nostru de Inlocuire La Minut functioneaza ca un fel de asigurare pentru astfel de situatii si face lucrurile mult mai simple”, explica Dana Iorga, Director General Operatiuni al
Koyos.ro.
***
Magazinul online KOYOS are la baza experienta de 18 ani pe piata de distributie IT&C a companiei IT&S (International Transactions & Services SA). IT&S S.A. este certificat ISO 9001: 2008 de catre SRAC si IQNet pentru implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii.