Avand ca mesaj principal „Contam unii pe altii”, campania
urmareste, intr-o prima faza informarea cetatenilor cu privire la
ceea ce inseamna
biodiversitatea si care sunt riscurile diminuarii acesteia.
Conform ultimelor studii, Romania se numara printre tarile cu un
grad scazut de informare in privinta biodiversitatii, prin urmare
este una dintre tarile prioritare pentru campania europeana,
alaturi de Bulgaria, Italia, Spania, Polonia si Olanda.
Accesand site-ul dedicat campaniei,
www.contamuniipealtii.eu, cetatenii vor afla informatii despre
biodiversitate, vor intelege care sunt beneficiile ei si
amenintarile la adresa acesteia si vor gasi sfaturi despre ce
poate fi facut pentru a o proteja. Pentru inceput, fiecare trebuie
sa-si informeze familia si prietenii referitor la
biodiversitate.
De asemenea, campania va include media outdoor, social media si
o pagina de Facebook, unde utilizatorii pot deveni, simbolic, parte
a naturii, prin aplicatia „Biodiversify me” si pot comunica
prietenilor detalii privind implicarea in sustinerea
biodiversitatii.
Campania se va desfasura in doua etape: o prima etapa in care va
fi evidentiat faptul ca biodiversitatea este in pericol, precum si
modul in care noi, oamenii, depindem de biodiversitate, iar cea
de-a doua etapa va evidentia modul in care fiecare poate contribui
la
protejarea acesteia.
CITESTE SI: