Fenomenul a fost analizat intr-un articol aparut in revista Telemedicine and e-Health, unde se arata ca utilizarea noilor platforme online este deja raspandita la mai multe niveluri in comunitatea medicala americana: individual, spitalicesc si institutional. Twitter de exemplu, unui medic ii poate fi util pentru a comunica cu membrii propriei echipe, pentru a fi informat cu privire la sedinte si conferinte sau pentru a schimba informatii medicale cu colegii de breasla. Apoi, in clipa de fata sunt 255 de spitale in Statele Unite care utilizeaza o platforma online si 167 cele cu cont pe twitter.
Caracteristica principala a retelelor de social network si cea mai apreciata de spitale este aceea ca reuseste sa ajunga la un mare numar de persoane in acelasi timp. Unul dintre obiectivele principale ale utilizarii acestora este crearea unei retele intre spital, medici, pacienti, alte spitale si centre sanitare din regiune. Dar si informarea publicului cu privire la servicii medicale sau trimiterea de link-uri la articole si studii de interes. Se mai servesc de social networks si organisme precum Centers for disease Control & Prevention, insarcinate cu controlul sanatatii publice in Statele Unite, pentru a le furniza oamenilor informatii utile in momente de urgenta.
CITESTE SI: