Sub capota automobilului se va afla un performat motor electric trifazat de 150kW – echivalentul a 201 cai-putere, alimentat de o baterie litiu-ion cu fosfat de fier, construita din 96 de celule Axeon de cate 160 Amperi-ora. De asemenea, modelul beneficiaza de un sistem de monitorizare sofisticat, care serveste la prevenirea supraincalzirii anslamblului electric.
Automobilul accelereaza de la 0 la 100 km/h in mai putin de 7 secunde si poate atinge viteza maxima de 225 km/h. Modelul ecologic are o autonomie de rulare estimata intre 250 si 320 de kilometri, in functie de solicitarea motorului. Pe masura ce tehnologia va evolua, sistemul de alimentare va putea fi inlocuit cu unul mai performant, insa celulele Axeon reprezinta momentan cea mai inalta cucerire in domeniu.
eRUF Model A este unul dintre putinele modele de automobile propulsate electric care pastreaza fidel aspectul exterior al “geamanului” propulsat prin intermediul combustiei.
Sursa: Treehugger