Poate un film cu supereroi să-i convingă pe oameni să-și părăsească canapele și să se îndrepte spre cinematografe? „Wonder Woman 1984” încearcă să răspundă la această întrebare, arată CNBC.
Proprietarii de cinematografe speră că „Wonder Woman 1984”, care va fi lansat în ziua de Crăciun, va aduce publicul cheie înapoi în cinematografe, în ciuda creșterii continue a cazurilor de coronavirus.
Dar pandemia în curs de desfășurare nu este singura preocupare. În aceeași zi în care „Wonder Woman 1984” debutează pe marele ecran, filmul va fi disponibil și pe HBO Max.
„Wonder Woman 1984’ reprezintă primul test al lansării simultane pe ecrane mari și mici a unui titlu de această magnitudine”, a declarat Paul Dergarabedian, analist media la Comscore.
Analiștii box office au păreri mixte despre cât de bine va evolua filmul. „Wonder Woman 1984” a avut o performanță slabă la sfârșitul săptămânii trecute, la debutul său internațional, acumulând aproximativ 38,5 milioane de dolari, cu mult sub cele 60 de milioane de dolari pe care industria le prognozase.
Filmul s-ar putea confrunta cu mai multe dificultăți în S.U.A. și Canada, având în vedere că doar aproximativ 34% din cinematografe sunt deschise, adică în jur de 2.000 de săli, potrivit Mediafax.
„The Croods: A New Age”, un film de animație de la Dreamworks, care a debutat în Ziua Recunoștinței a avut cel mai bun weekend de deschidere din timpul pandemiei, cu 9,7 milioane de dolari. Pentru întreaga perioadă de Ziua Recunoștinței de cinci zile, filmul a adunat 14,2 milioane de dolari.
În ultimii cinci ani, Crăciunul a generat cel puțin 80 de milioane de dolari într-o singură zi, valoare care nu va fi văzută anul acesta, sunt de acord analiștii.
În vremurile non-pandemice, „Wonder Woman 1984” ar fi putut deschide cu 100 – 150 de milioane de dolari, a spus analistul Wedbush, Michael Pachter. Cu atât de multe săli închise, amenințarea coronavirusului și disponibilitatea filmului pe HBO Max, Pachter a prezis o deschidere între 15 și 25 de milioane de dolari.