Comedia românească a intrat pe primul loc în box-office-ul din acest an, realizând venituri comparabile cu blockbuster-uri americane precum “Avengers”, “Aquaman”, “Fifty Shades Freed”, “Venom” şi “Deadpool 2”.
Dintre producţiile ultimului an, ”Avengers” a avut cel mai bun debut în România, adunând după primele zile petrecute în cinematografe 3.190.990 lei. Al doilea succes al anului 2018,
”Aquaman” a încheiat primul weekend în cinematografele româneşti cu 3.015.460 de lei de la 131.173 de spectatori, iar ”Cincizeci de umbre descătuşate/ Fifty Shades Freed” a avut 3.009.841 de lei de la 146.898 de spectatori, în timp ce ”Deadpool 2” a avut 2.547.402 de lei după primele proiecţii din România, de la 117.282 de spectatori.
Astfel, ”Oh, Ramona!” este pe locul cinci din punctul de vedere al spectatorilor plătitori la debutul pe ecrane, şi pe şase, în ceea ce priveşte încasările în primele cinci zile de la lansare, cu 111.881 de spectatori care au adus 2.209.669 lei.
Super-producţia ”Venom”, a anunţat după debut 2.553.269 de lei, de la 104.614 de spectatori.
Dintre producţiile ultimului an ale căror cifre de audienţă realizate după primele zile de la lansarile româneşti au dominat piaţa în 2018 şi în primele luni ale anului 2019, ”Pantera Neagră/ Black Panther”, a raportat încasări de 2.109.084 lei după primul weekend petrecut în cinematografele româneşti, iar ”Bohemian Rhapsody” a strâns în primele 5 zile pe ecranele româneşti 1.248.320 de lei de la 56.647 de spectatori.
Dintre producţiile autohtone cu cele mai încasări de debut în ultimul an, ”Moromeţii 2” a strâns, după primele proiecţii, 1.484.356 de lei de la 69.980 de spectatori.
Cristina Jacob, regizorul care îşi întrece acum propria performanţă de audienţă stabilită în 2016 cu “Selfie 69”, a declarat: “Mulţumesc că aţi fost la film în număr atât de mare! Este cea mai frumoasă recompensă pentru munca întregii echipe. Pentru mine înseamnă mai mult decât orice premiu. 111.881 spectatori în primul weekend este un prag depăşit pentru prima dată de un film românesc. E un semn că publicul nostru, în primul rând cel tânăr, începe să aibă încredere în filmele noastre. Răspunsul entuziast al generaţiei Z arată că noi am reuşit să le răspundem aşteptărilor lor, să-i surprindem”.
Mult aşteptat de publicul tânăr, filmul a primit mii de feedback-uri şi recomandări pozitive pe social media de la cei care l-au văzut: “Un film la care râzi cu lacrimi de la început până la sfârşit. Era sala plină, am stat în primul rând şi nu m-a deranjat. E mai fain decât comediile americane”, “A fost genial. Am fost entuziasmată la toate scenele, iar analogiile mi-au plăcut la nebunie”, “Cea mai tare idee de film românesc. Mă bucur că în sfârşit am prins bilete”, sau “Un film nemaipomenit, pe care l-aş revedea de sute de ori”.
Protagonistul Bogdan Iancu şi cei şase actori principali englezi şi americani (Aggy K. Adams, Holly Horne, Basil Eidenbenz, Andromeda Godfrey, Leonardo Boudreau şi Melanie Ebanks) au fost deopotrivă apreciaţi pentru performanţa lor.
Şi multe vedete tinere au văzut filmul. “A fost foarte amuzant, am râs mult şi ne-au plăcut scenele cu analogii”, mărturisesc fraţii Munteanu. Laura Giurcanu adaugă: “În film vezi Marea Neagră, Braşovul şi Bucureştiul într-un fel în care nu le-ai mai văzut până acum”, iar Alina Eremia conchide “Va invit şi pe voi să veniţi să îl vedeţi. Am stat cam tot timpul cu gura până la urechi”.
Comedia “Oh, Ramona” este o producţie Zazu Film, distribuită de Jacob Bros, şi rulează în prezent în 109 săli de cinema din 50 oraşe din România.
Aşteptată, deopotrivă, de fanii cărţii lui Andrei Ciobanu şi de cei ai filmelor „Selfie” şi „Selfie 69” ale Cristinei Jacob, comedia „Oh, Ramona!” a fost lansată în cinematografele din toată ţara pe 14 februarie 2019, de Ziua Îndrăgostiţilor.
Biletele pot fi achiziţionate de aici: http://www.ohramona.com/get-tickets
Puteţi afla mai multe din culisele acestei pelicule şi de pe paginile Oh, Ramona de Facebook sau Instagram.