Experţi la nivel mondial în eCommerce iţi dau întâlnire la ICEEfest
În prima zi a festivalului, pe Focus Stage vor urca experţi care si-au concentrat atenţia pe partea de vanzari si optimizare.
Secţiunea va incepe la ora 10.30 cu speech-ul lui Marco Bertozzi. Global Chief Revenue in cadrul Performics, Marco e un lider in strategia digitala, ca urmare a experienţei de peste 15 ani in acest domeniu. Nu e de mirare ca publicaţia The Drum l-a desemnat ca fiind al 4-lea cel mai influent expert in digital din Marea Britanie.
Prima sesiune continua cu discursurile lui: James Finlayson (Verve Search – companie care serveşte clienţi din peste 10 tari), Antonio Eram (Netopia – segmentul de top al soluţiilor de plăţi electronice) si Yousuf Khatib (Marketizator – un tech startup premiat ce oferă soluţii de optimizare complete)
După o foarte apreciata prezenţă la ediţia de anul trecut, Ivan Imhoff ne vorbeşte acum despre optimizare. Head of Conversion Rate Optimisation @ House of Kaizen, Ivan va fi pe Focus Stage începând cu ora 12.30.
Nu rataţi speech-urile reprezentanţilor unor adevăraţi giganţi ai internetului: Thorsten Hermes (Head of Strategy & Digital Innovation, Google) si Karolina Janus (Client Solutions Manager CEE, Facebook) acaparează scena începând cu ora 14.15.
Despre creativitate in eCommerce, de la ora 16.30:
George Frangakis, Managing Director, ForestView
Daniel Prümers, Director Business Development, Criteo
Yuval Rachlin, Regional VP Italy and Resellers, Sizmek
Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE, Facebook
Marcin Malinowski, Head of Global Partnerships CEE, Google
Terry Taouss, Managing Director, Centro
Ziua este închisa de 3 specialişti care lucrează in cadrul unor companii focusate pe partea de fashion: Francesca Fabricio este Head of Private Labels @ Zoot, Marc von Brockdorff e Co-Founder & Development Manager @ Hotjar iar Yousuf Khatib ocupa funcţia de Chief Business Officer @ Marketizator. Ii puteţi auzi începând cu ora 17.30.
Pentru participarea la speech-urile de eCommerce de pe Focus Stage, ICEEfest a creat un bilet de acces special, in valoare de 60 euro. Detalii pe site-ul oficial al festivalului.
Alte doua sesiuni care au la baza eCommerce-ul sunt programate in a doua zi de ICEEfest, pe Innovation Stage 2, începând cu ora 10.00.
Aici puteti vedea componenta fiecărui stage in parte dar iată câteva exemple din partea celor care vor vorbi despre ultimele tendinţe din AdTech:
Mariusz Pawełczyk/ Commercial Director CEE, Sociomantic, companie cu 19 birouri pe 6 continente ce ofera rezultate real-time pentru marketeri din intreaga lume
Terry Taouss/ Managing Director, Centro: a facut parte din echipa care a creat SiteScout, liderul platformelor self-serv in advertising
Yuval Rachlin/ Regional VP Italy and Resellers, Sizmek: lucreaza la proiecte eCommerce de la finalul anilor 90 migrand apoi spre nisa tehnologiilor de securitate
Daniel Prümers/ Director Business Development, Criteo, companie cu peste 2.000 de angajati la nivel mondial – liderul global in digital performance advertising.
Nu puteam uita Revoluţia Programmatic, alături de personaje care au fondat sau conduc grupuri lidere in regiunile in care activează.
Odysseas Ntotsikas este Fondator si Managing Director ThinkDigital Group, acum cea mai puternica reţea de Digital Media din Sud Estul Europei
Dan Balotescu, Managing Partner/ Prometheus: prima agenţie din Romania specializata in Programmatic media
Caspar Schlickum, CEO, EMEA/ Xaxis. După 4 ani la Mindshare, Caspar gestionează acum operaţiunile de business ale Xaxis din 17 tari
Pentru o viziune completa a complexităţii setlist-ului eCommerce aveţi la îndemâna Agenda 2016.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – va fi deschis anul acesta de discursul Netflix, prima prezenţă de acest gen în regiune pentru reţeaua care a adunat peste 81 de milioane de abonaţi la nivel mondial.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – este organizat in parteneriat cu Orange, cu sprijinul Volkswagen, XAXIS,BCR si Prometheus.
Companiile interesate sa se alăture o mai pot face încă, aici.
Ultimele bilete la preţul actual, înainte de scumpirea lor, sunt disponibile pe site-ul festivalului.