Ediţia din această vară este mai „ascuţită” şi mai „fioroasă” ca niciodată, incluzând programe despre istoria celui mai impunător rechin de pe coasta Cubei, poreclit „El Monstruo”, studii ale cercetătorilor despre cei mai spectaculoşi şi neobişnuiţi rechini de pe glob şi experienţe ale experţilor Jeff Kurr, Andy Casagrande şi Dickie Chivell din largul coastei de vest a Peninsulei Baja California din Mexic, unde trăiesc cele mai mari exemplare de rechin alb, potrivit Discovery.
Pe lângă grila de programe dedicate rechinilor, Discovery a pregătit şi o enciclopedie online, „Sharkopedia”, un ghid complet care aduce noutăţi despre rechini, fotografii uluitoare, infografice, hărţi, concursuri şi conţinut interactiv.
De asemenea, în luna august, UPC aduce „Shark Week” şi mai aproape de fanii săi. Rechinul Discovery va călători prin ţară cu caravana UPC în localităţile Timişoara, Târgu-Jiu, Târgu-Secuiesc, Moreni şi Turda, iar admiratorii vor avea ocazia să-şi facă cele mai spectaculoase fotografii cu el. În fiecare zi, primii 150 de fani vor primi poze şi coifuri cu aripioară de rechin, în timp ce restul curajoşilor, care au fost mai puţin rapizi, îşi vor regăsi pozele pe pagina de Facebook a UPC România.
În cadrul „Shark Week”, telespectatorii vor putea vedea programe precum: „Insula mega rechinilor” (pe 24 august, de la ora 23.00), „Un rechin de legendă” (pe 25 august, de la ora 23.00), „Întoarcerea marelui rechin alb” (pe 26 august, de la ora 23.00), „Rechinii cubanezi” (pe 27 august, de la ora 23.00), „Rechinii din abis” (pe 28 august, de la ora 23.00), „Marele rechin mako” (pe 29 august, de la ora 23.00), „Invazie de rechini în Florida” (30 august, de la ora 23.00).
Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra şi Discovery Science, dar şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top. De asemenea, din 2014, Discovery a preluat pachetul majoritar al Eurosport, liderul pan-regional în conţinut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 16 branduri Discovery ajung la peste 504 de milioane de abonaţi din 109 ţări şi teritorii, fiind difuzate în 20 de limbi.