Sfaturi simple pentru o clasare mai bună cu un conținut de calitate
Pentru o clasare cât mai bună în topul afișărilor pe motoarele de căutare, conținutul de calitate este una dintre pietrele de temelie.
SEO copywriting nu este numai despre redactarea de conținut, ci despre redactarea unui conținut de calitate, care să facă site-ul să se clasifice bine în Google și să atragă, în felul acesta, clienții.
La ce se referă SEO copywriting?
Cu siguranță, campaniile de optimizare sunt esenţiale când vine vorba de câştigare de poziţii în motoarele de căutare. Instrumentele puse la dispoziție sunt numeroase, variate şi foarte valoroase. Fie că vorbim de strategii şi creare de link-uri interne, crearea rețelei de backlink-uri, consolidarea brandului prin clipuri, imagini sau articole, toate acestea ajută la mărirea vizibilității.
Colaborează cu specialiştii în domeniu
Dacă ai decis că promovarea prin conținut de calitate este o unealtă valoroase, nu ezita să te folosești de ea. Este important să colaborezi cu profesionişti în SEO şi specialişti în copywriting, pentru a-ţi atinge scopul. Înainte de a iniția orice campanie de promovare prin conținut este important să te informezi cu atenție. Trebuie să ţii seamă că între specialiştii care oferă servicii SEO şi creatori de conţinut există o legătură strânsă, iar activitatea acestora are la bază analize complexe ale nișelor, rapoarte de eficiență, analiza concurenței, a trendurilor, crearea strategiilor, ș.a.
Foloseşte-te de toate canalele pentru a crea şi răspândi conţinut de calitate
O campanie bine gândită, de succes, presupune analiza, colaborare, deschidere din partea tuturor părţilor implicate. Dinamica din mediul online este copleşitoare, şi pentru a-ţi atrage clienţii este important să fii prezent pe toate canalele. Nu este suficient să te rezumi la articole SEO bine redactate, pentru a-ţi atinge scopul. Este indicat să abordezi toate canalele disponibile. Cu ajutorul unei echipe de specialişti poţi crea conţinut video, imagini reprezentative, content audio și alte materiale ce pot fi distribuite pe toate căile (ziare, reviste, bloguri, rețele media, rețele socializare, ș.a.) ce te vor ajuta să ajungi la toate categoriile de vârstă, din toate mediile, vei beneficia de expunere amplă iar brandul tău va capăta notorietate.
Acordă atenție feedback – urilor
Campaniile realizate prin conţinut sunt instrumente interactive, fie că vorbim de articole SEO şi advertoriale, clipuri, imagini sau content audio, toate primesc feedback-uri din partea clienţilor. Abordând o atitudine deschisă proactiva, vei descoperi multe informații cu privire la brandul dezvoltat. Trebuie să ţii seamă că criticile utilizatorilor te pot ajuta să îmbunătăţeşti calitatea serviciilor/a produselor sau modul de abordare a campaniilor de promovare şi reclama. Nu doar recenziile pozitive sunt importante ci şi cele negative.
Aceste recomandări te pot ajuta să îmbunătăţeşti considerabil vizibilitatea în motoarele de căutare şi să generezi content de calitate.