Odata ajuns pe site-ul cu pricina, trebuie sa-ti creezi un cont. E floare la ureche. Introduci numele companiei tale (evident, nu e obligatoriu sa fie cel real), o parola numai de tine stiuta si o adresa de mail. Dupa operatie, esti avertizat ca trebuie sa trimiti un mesaj de confirmare la mail-ul expediat de site. OK, esti in contul firmei tale. Primul lucru de care trebuie sa te ocupi este sa adaugi informatiile despre angajati. Dai un clic pe Employees din bara de sus. In lista apar doua exemple. Ca sa le stergi, dai un clic pe cosul din dreapta. Sub tabel, de la New Employee, poti adauga numele, prenumele, adresa, telefonul si mail-ul fiecarui angajat in parte. Apoi stabilesti titulatura indatoririlor principale ale acestora si durata in care se desfasoara fiecare dintre ele, atribuind o culoare specifica fiecarei misiuni, ca sa o identifici mai usor in tabel. De la Shift Types se rezolva treaba asta. Sunt si trei exemple acolo, ca sa intelegi exact despre ce e vorba. Le poti sterge, la fel ca pe exemplele de angajati, cu clic pe cosul din dreapta fiecaruia. Iti faci tu altele cand te duci la New Type mai jos. Sa zicem ca creezi misiunea Stirile Zilei, care va fi colorata in tabel cu albastru. Apoi dai clic sus pe Shift Templates, de unde selectezi durata. Sa zicem ca actiunea se va desfasura de la 8 la 10 dimineata. Faza finala este sa mergi la Board, in stanga sus, si te vei trezi in fata ochilor cu tabelul care contine informatii despre toti angajatii si zilele saptamanii curente. In fiecare casuta a zilei apare un =. Cu un clic stanga pe el, adaugi o misiune angajatului si reglezi data si ora la care acesta trebuie sa duca la indeplinire ceea ce i-ai cerut. Misiunile pot fi si recurente. De pilda, o actiune poate fi afisata in fiecare zi la aceeasi ora, de luni pana vineri, pana in anul 2012. Ai cam terminat treaba. Misiunile se muta de colo-colo in orice casuta din zi, la orice angajat, printr-o simpla miscare de mouse. Daca esti dependent de documente pe birou si vrei sa-ti impartasesti „bucuria“ cu angajatii, da un clic pe imprimanta desenata in meniul Board. Maniera eleganta de a le face acestora cunoscut programul zilnic este totusi cea online. Din meniul Settings, dreapta sus, alegi o parola pentru angajati. Ei vor intra cand au chef pe acelasi site si se vor identifica introducand numele companiei si parola proprie. Nu vor putea sa modifice nimic, isi vor putea doar verifica orarul, incarcat de tine cu harnicie.
Text: Claudiu Andone, Daniel Nicolescu