În premieră pentru Germania, orașul Balingen urmează să testeze șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice publice, private și comerciale.
Potrivit Businesswire, pentru șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice s-a apelat la un furnizor de top de tehnologie de încărcare fără fir înglobată în carosabil.
Inițiativa va încărca un autobuz electric care circulă spre oraș.
Electreon, furnizorul ales, este o companie importantă care produce soluții de încărcare wireless pentru vehicule electrice (EV). Tehnologia inductivă a companiei a câștigat premii și este una dintre cele mai ecologice, scalabile și atractive moduri de a încărca dispozitive.
Această tehnologie încarcă EV-urile atât în mod dinamic (în timp ce se mișcă), cât și static (în timp ce sunt pe loc), reducând astfel nevoia de baterii cu o capacitate mai mare, reducând teama de autonomie redusă, reducând costurile totale și încărcând EV-urile rapid și în siguranță.
Folosind o platformă de „încărcare ca serviciu” (CaaS), Electreon lucrează cu orașe și operatori de flote pentru a face posibil ca flotele publice, comerciale și cu conducere autonomă să fie convertite în vehicule electrice la un cost scăzut și fără întrerupere.
În colaborare cu EnBW, principalul furnizor german de infrastructură de încărcare pentru vehicule electrice, Electreon va instala un sistem rutier electric (ERS) de 1 kilometru de-a lungul unei porțiuni de drum. Stațiile de autobuz sunt folosite pentru a decide amplasarea celor două stații de încărcare statică.
Tehnologia va fi introdusă în două etape în orașul Balingen. În prima fază se va crea o cale de rulare lungă de 400 de metri cu două stații de încărcare statică. În a doua fază, la lungimea drumului electric se vor adăuga încă 600 de metri, notează Interesting Engineering.
Acest plan vine după un proiect pilot de succes al tehnologiei Electreon la Karlsruhe, care a fost realizat tot în parteneriat cu EnBW. Un drum electrificat a fost construit la centrul de antrenament EnBW, care alimentează un autobuz public din apropiere în orele de vârf. Ca parte a acordului, Electreon va primi până la 3,2 milioane de euro pentru acest proiect din Balingen pentru a crea o infrastructură de încărcare wireless dinamică și statică.
Dr. Maximilian Arnold, care supraveghează proiectul diviziei de cercetare EnBW, așteaptă cu nerăbdare ca șoseaua care încarcă fără fir vehicule să fie gata și a spus că „proiectul de la Balingen arată cât de inovator și consecvent promovăm mobilitatea electrică în Germania”.
„Avem o abordare integrată și dorim să facem încărcarea fără fir adecvată din punct de vedere tehnic pentru transportul public german. Acest lucru include convingerea autorităților, a operatorilor de rețele energetice, a operatorilor de autobuze și a publicului larg că există beneficii”, a adăugat Arnold.
„Aspectele semnificative includ dezvoltarea și utilizarea unui instrument care va ajuta planificatorii de transport public să instaleze infrastructura inductivă pentru un anumit oraș sau regiune. Am arătat deja în proiectul nostru comun de la Karlsruhe cât de eficientă, sigură și ușor de implementat este încărcarea dinamică fără fir. Sperăm că acesta este începutul multor alte proiecte pe drumurile publice și private din Germania”, a spus Dr. Andreas Wendt, CEO al Electreon Germany GmbH.
Roboții ar putea cuceri încă un domeniu. Companiile de îmbrăcăminte experimentează cu automatizarea
Vizionarea de filme online, la fel de poluantă ca mașinile? Iată calculele!
Un șofer a rămas blocat într-o Tesla Model Y după ce mașina i-a spus să tragă pe dreapta
O scurgere de la naveta Soyuz a amânat plimbarea spațială a cosmonauților de pe ISS