Deutsche Telekom va utiliza de acum înainte un nou logo, atât la nivel de grup, cât şi în toate companiile naţionale care acţionează sub marca T, anunţă compania.
În forma 1-T-1 (digit-T-digit), logoul semnifică concentrarea în special pe participarea la viaţa digitală, pe activităţile durabile şi pe coeziunea socială. Scopul mărcii Deutsche Telekom este „Nu ne vom opri până când toată lumea va fi conectată”, potrivit Mediafax.
„Abordarea noastră globală a pieţei este un pilon cheie al strategiei noastre internaţionale digitale şi durabile de corporaţie”, a declarat Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. „Un singur scop, o singură arhitectură de marcă, un singur logo, un singur slogan şi un singur design de marcă – cu strategia noastră de marcă globală, dorim să facem perceptibilă pentru toată lumea evoluţia noastră către ‘liderul telecomunicaţiilor digitale’”.
Deutsche Telekom va utiliza pentru prima dată sigla T revizuită la Mobile World Congress din Barcelona (28 februarie – 3 martie 2022).
Schimbarea la nivel mondial va fi implementată treptat, în următorii doi-trei ani. În prima etapă, compania îşi va schimba logoul pe canalele digitale, campaniile de comunicare şi sponsorizări. Modificările din lumea reală, cum ar fi cele de pe clădiri şi din magazine, vor fi implementate ulterior.
“Noul logo vine în sprijinul simplificării brandului şi al apropierii de clienţi, asupra cărora Telekom Mobile îşi concentrează eforturile, ajutându-ne în creşterea vizibilităţii şi digitalizarea comunicării noastre. În acelaşi timp, apartenenţa la un brand global atât de puternic şi valoros şi consistenţa pe care noua identitate vizuală ne-o asigură la nivel de Grup, reprezintă o forţă pentru compania noastră, o dovadă în plus a seriozităţii şi angajamentului pe care l-am făcut pentru a oferi cea mai bună experienţă clienţilor noştri”, a spus Andreea Cramer, Chief Commercial Officer Telekom Romania Mobile.