Producătorul auto american Ford a patentat o tehnologie care s-ar putea dovedi o inconveniență majoră pentru clienții săi dacă va ajunge vreodată în mașinile produse de companie.
Un nou brevet obținut de compania producătoare de mașini sugerează că vehiculele Ford vor putea scana în curând împrejurimile mașinii pentru panouri publicitare și interpreta informația astfel încât să livreze detalii de context în bordul mașinii.
Astfel de informații ar putea include numărul de telefon, produse sau instrucțiuni de orientare către un anumit magazin. Aceasta este cu adevărat o viziune invazivă a mașinilor din viitor.
Ideea distopică combină prezentul nostru presărat cu reclame și viitorul imediat apropiat. Fără îndoială, o astfel de tehnologie ar putea însemna distragerea atenției șoferilor.
Mașinile devin tot mai adaptate cu tehnologie concepută pentru a ajuta oamenii în viața lor de zi cu zi, iar acest nou conceput ar putea fi doar încă o metodă de a crea o experiență personalizată la volan.
Însă, deocamdată, tehnologia nu este nimic altceva decât un brevet. Cu alte cuvinte, nu există vreo garanție că în viitor această idee se va materializa.
Ford depune „mereu brevete pentru noi invenții și acesta este cursul normal al afacerilor sale, însă acestea nu sunt neapărat un indicator al noilor planuri de afaceri sau producție”, a transmis compania printr-un comunicat de presă, potrivit Futurism.
Așadar, deocamdată putem spera doar că acest conceput nu este vreun indicator al direcției în care se îndreaptă compania Ford.
Prima mașină complet electrică fabricată în România. Anunțul făcut de Ford
Analiză: Criza cipurilor poate duce la opriri de producție la uzinele Dacia și Ford
Pandemia şi lipsa microcipurilor au scăzut cu 18% producția uzinelor Dacia şi Ford
De când ar putea produce Ford maşini electrice la uzina din Craiova