All Nippon Airways (ANA), cea mai mare companie aeriană din Japonia, oferă mese de primă clasă într-un avion parcat, pentru 540 de dolari. Compania a sporit numărul locurilor pentru luna aprilie, după ce primele oferte s-au epuizat rapid, relatează BBC.
O serie de companii aeriene s-au gândit, în mod creativ, cum să folosească avioanele menținute la sol în timpul pandemiei. Industria globală a companiilor aeriene se confruntă cu cea mai grea provocare de până acum, pe fondul restricțiilor impuse de pandemie..
„Zborurile către nicăieri” s-au dovedit populare, alături de mesele luate la bordul avioanelor.
În octombrie, Singapore Airlines le-a oferit clienților posibilitatea de a lua prânzul într-un Airbus A380 parcat pe aeroportul principal al orașului. În ciuda prețului de peste 500 de dolari primele locuri s-au epuizat într-o jumătate de oră.
Experiența culinară ANA are loc într-un Boeing 777 parcat pe aeroportul Haneda din Tokyo.
În timp ce un loc de primă clasă costă 59.800 de yeni (540 de dolari), cei interesați pot opta pentru o experiență mai ieftină pentru 29.800 de yeni (270 dolari). Ideea unui „restaurant cu aripi” aparține angajaților care doreau să utilizeze mai bine aeronavele aflate la sol.
Săptămâna trecută, British Airways și-a pus la dispoziție meniul pentru clasa întâi, prin intermediul companiei de catering DO & Co, pentru livrarea la domiciliu, potrivit Mediafax.
Joi, guvernul australian a lansat un pachet de 1,2 miliarde de dolari, destinat să-i determine pe oameni să cheltuiască pentru călătorii interne. Schema va reduce la jumătate prețul a aproape 800.000 de bilete de avion și se va desfășura până la sfârșitul lunii iulie.