Tesla a anunțat că introduce, în curând, autentificarea în doi pași pentru conturile utilizatorilor. Măsura suplimentară de securitate vine „jenant de târziu”, după cum a recunoscut șeful companiei, Elon Musk.
Anunțul vine după ce mai mulți oameni au reușit să exploateze vulnerabilități în software-ul vehiculelor Tesla.
Utilizatorii au cerut de mai mult timp modalități mai bune pentru a-și proteja conturile Tesla.
Autentificarea în doi pași aduce un nivel suplimentar de securitate. Pe lângă numele de utilizatori și parolă, utilizatorilor li se cere introducerea unor coduri, care pot fi primite prin SMS, e-mail sau într-o aplicație de autentificare dedicată. Potrivit studiilor, majoritatea celor care au activată caracteristica preferă să primească prin SMS codurile.
În SUA, doar 26% dintre companii oferă autentificarea în doi pași.
Inițial, Tesla își stabilise să intoducă această caracteristică anul trecut.
Tesla a ocupat prima poziție în clasamentul celor mai populare mărci de vehicule integral electrice în prima jumătate a anului. Compania americană a avut o cotă de piață de 28% și a vândut aproape 179.050 de mașini în perioada ianuarie – iunie 2020.
Tesla a lansat un serviciu de colantare al mașinilor
Musk își apără ”autopilotul” de pe mașinile Tesla
Cum are de gând Xiaomi să se bată cu giganții auto Tesla și Audi
Justiția germană: ”Autopilotul” de la Tesla reprezintă reclamă falsă