„Suntem 7,5 miliarde de oameni, iar populaţia continuă să crească, astfel încât este nevoie să consumăm mai multe legume, cereale şi mai puţin zahăr şi produse din carne”, a declarat Laurent Freixe, vicepreşedinte executiv şi şef de operaţii al Nestlé în America, potrivit sursei citate.
Resursele naturale limitate pe planetă şi problema obezităţii sun motivele schimbărilor pe care Freixe le consideră necesare. El a menţionat, de asemenea, o mai bună conştientizare a publicului cu privire la procesul de producţie alimentară, precum şi probleme precum munca copiilor sau defrişările, extrem de relevante în Brazilia.
Producţia de carne, în special cea de vită, contribuie semnificativ la emisiile de carbon ce duc la fenomenul încălzirii globale.
„Există mult mai multă sensibilitate în această privinţă, nu numai în Europa sau SUA. Suntem într-o lume conectată, oamenii au acces la informaţii, consumatorii vor să ştie de unde provin materiile prime, dacă au fost produse într-o manieră etică”, a mai spus Laurent Frexie.
Nestlé este un cumpărător important la nivel mondial de cafea, zahăr, cacao şi lapte, printre alte mărfuri.