Potrivit studiului, Facebook este este principalul canal folosit de românii din mediul rural, după Google Search.
„Dezvoltarea personală şi cultură generală sunt arii de interes preponderente, precum şi familia, sănătatea, gospodăria. Nu sunt preocupaţi de distracţie, ci mai degrabă să se dezvolte. Majoritatea au venituri mici şi medii care vin în general din salarii şi alocaţii, aşa că doresc să-şi îmbunătăţească statutul personal prin dezvoltare”, se arată în studiul citat.
Potrivit aceleiaşi surse, românii din mediul rural sunt conectaţi la tehnologie – jocul pe calculator este în top, devansând activităţi „clasice”, cum ar fi statul de vorba la bar cu vecinul, lucrul manual sau mersul la biserică.
„Pentru ei, online-ul e un mediu de conectare, şi nu de afirmare. Fie caută informaţie, fie caută conectare: 26% află de evenimentele care se întâmplă în mediul rural din online”, se mai arată în studiu.
În plus, locuitorii din mediul rural sunt conectaţi şi cu brandurile. Observă atât reclamele amuzante, cât şi pe cele informative.
„Dacă informaţia le este utilă, o vor memora şi vor cumpără produsul. Chiar dacă majoritatea veniturilor sunt cheltuite pe utilităţi şi mâncare, oamenii sunt interesaţi de ceea ce au de spus brandurile”, se mai arată în studiul citat.
Sursa: Mediafax